صدای مشتری - با ما تماس بگیرید: 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید


بازدید از واحد تولیدی نان چند منظوره اطهر
1397/11/12

بازدید از واحد تولیدی نان چند منظوره اطهر

رئیس مرکز پژوهشهای غلات شرکت بازرگانی دولتی ایران به همراه کارشناسان حوزه کنترل کیفی از واحدهای نانوائی چند منظوره اطهر بازدید کردند.













به گزارش روابط عمومی نان کامل اطهر، آقای نصر رئیس مرکز پژوهشهای غلات شرکت بازرگانی دولتی ایران به همراه آقای جواد فشنگچی مدیر گروه صنعتی اطهر از واحدهای نانوائی چند منظوره اطهر در شهرستان تبریز بازدید نمودند. این بازدید به اتفاق کارشناسان حوزه کنترل کیفی انجام شد که از نزدیک با فعالیت این واحد تولیدی نان با کیفیت و سبوس دار از آرد کامل با حدود درجه استخراج 96 درصد آشنا شدند. 

کارشناسان حوزه کنترل کیفی به نگرفتن سبوس از گندم در تولید نان کامل اشاره کردند و افزودند: نان کامل سرشار از فیبر و ویتامین‌های گروه می‌باشد که به جلوگیری از سرطان کولون، پوکی استخوان، رفع کم خونی و جلوگیری از بیماری های قلبی کمک شایانی می‌کند.

در این بازدید مدیر گروه صنعتی اطهر از فعالیت خود در این مجموعه در خصوص تولید نان با کیفیت و سالم و بهداشتی با استفاده از آرد کامل و همچنین از تولید آرد کامل در کارخانه آرد گزارش و بحث و تبادل نظر کردند.
در آخر هم آقای نصر از خدمات پرسنل کارگاه چند منظوره در امر تولید نان باکیفیت و فعالیت آنها تقدیر و تشکر و قدردانی نمودند.

 



جشن بزرگداشت روز جهانی کارگر 1402
گروه صنعتی اطهر