صدای مشتری - با ما تماس بگیرید: 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید


جشن بزرگداشت روز جهانی کارگر 1402
گروه صنعتی اطهر
گروه صنعتی اطهر همچون سال های گذشته، طی مراسمی باشکوه در محل شرکت اطهربافت عجبشیر روز کار و کارگر را گرامی داشته و با میزبانی از بزرگان استان و کشور، از کارگران تلاشگر این گروه صنعتی شامل کارکنان محترم شرکت اطهربافت، کارکنان محترم شرکت نانوایی های زنجیره ای نان کامل اطهر و کارکنان محترم شرکت اطهرغلات ایرانیان قدردانی نموده و با اجرای زنده گروه ارکستر و گروه نمایشی و هنری ازمیهمانان خود پذیرایی نموده و از کارکنان نمونه با ارائه لوح تقدیر و هدیه ارزنده تکریم نموده و همچنین با عرضه هدایای نفیس به تمامی کارکنان و قرعه کشی سفرهای زیارتی مشهد و اعطای وام خرید لوازم خانگی روزی به یادماندنی برای حضار این مراسم رقم زد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، مراسم روز بزرگداشت روز کارگر با حضور فرماندار شهرستان عجب شیر و جمعی از اساتید برجسته و مسئولین شهرستان در محل شرکت اطهربافت برگزار گردید.
فرماندار عجب شیر ضمن تبریک این روز از مقام شامخ کارگر یاد کرده و کارگر را به عنوان ستون اقتصاد کشور معرفی کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی اطهر، ضمن تکریم زحمات کارگران این مجموعه (اطهربافت،نان کامل اطهر و اطهر غلات ایرانیان)، با اهدای هدایا به این قشر فاخر و از کارگران نمونه تجلیل به عمل آورد.
وی افزود: تنها دلیل پیشرفت یک سازمان متعالی تنها ارادات و خلوص کارگران به کارفرمای خود می باشد. که نماینده کارگران با اهدای تقدیرنامه ای از طرف تمامی کارگران نهایت امتنان خود را ابراز داشت.
در ادامه با حضور هنرمند فرهیخته جامعه هنری آذربایجان هاشم چاوشی شور و نشاطی در این مراسم حاکم بود که اجرای گروه های کنسرت سنتی و شاد بر این سرور افزود.  حسن ختام این برنامه اهدای جوایز سفر به مشهد مقدس به قید قرعه کشی بود.

#روزکارگر #اطهربافت   #گروهصنعتیاطهر  # گونیبافی  #تجلیل #اطهرغلاتایرانیان  #نانکامل_اطهر


افتتاحیه مرکز پخت نان های حجیم نان کامل اطهر
نان تست - نان فانتزی - نان باگت