صدای مشتری - با ما تماس بگیرید: 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید


نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی:
کیفیت نان با وجود نانوایی چند منظوره اطهر قابل حل شدن است

نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی:

کیفیت نان با وجود نانوایی چند منظوره اطهر قابل حل شدن است

همزمان با فرارسیدن ۲۲ آبان حجت الاسلام شیخ رضا باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با حضور در نانوایی چند منظوره اطهر از نزدیک از زحمات پرسنل این نانوایی تقدیر و تشکر کرد.


به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از نان کامل اطهر شعبه بناب، احداث چنین نانوایی‌ها در سطح شهرستان را بسیار عالی ازریابی کرد و گفت: خوشحالم که مجموعه بزرگ گروه صنعتی اطهر با احداث نانوایی چند منظوره خود در شهرستان و پخت نان مرغوب به مردم شریف بناب خدمت می کند.

به نقل از صدای بناب، باقری بنابی گفت: از تمام نانوایان شهرستان بناب انتظار داریم همانند نانوایی اطهر در تهیه و پخت نان دقت کامل را داشته باشند و سعی کنند نان بسیار باکیفیت را تحویل مردم بدهند که قطعاً این کار از پسندیده ترین کارها نزد خداوند می باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذاران گروه اطهر بناب بابت احداث چنین نانوایی در سطح استان به ویژه این شهرستان گفت: امیدواریم مردم بناب دیگر مشکل تهیه نان با کیفیت را نداشته باشند و بتوانند هر ساعتی از شبانه روز از این نانوایی بزرگ نان مورد نیاز خود را تامین کنند.



پخت نان مرغوب در نانوایی چند منظوره اطهر
فرماندار شهرستان بناب به همراه رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان به مناسبت ۲۲ آبان از نانوایی چند منظوره اطهر بازدید کرد.