صدای مشتری - با ما تماس بگیرید: 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید


نان کامل اطهر حافظ سلامت کشور
گروه صنعتی اطهر پس از توفیق در تولید آردهای تخصصی، اینک گامی دیگر در جهت ارتقای سلامت جامعه برداشته و شعبات نانوایی زنجیره ای اطهر را درنقاط مختلف کشور برای تولید نان با آرد کامل دایر نموده است.

نان کامل اطهر حافظ سلامت کشور

گروه صنعتی اطهر پس از توفیق در تولید آردهای تخصصی، اینک گامی دیگر در جهت ارتقای سلامت جامعه برداشته و شعبات نانوایی زنجیره ای اطهر را در نقاط مختلف کشور برای تولید نان با آرد کامل دایر نموده است.





به گزارش روابط عمومی نان کامل اطهر، جواد فشنگچی، مدیر عامل شرکت آرد اطهر ضمن ابراز خوشحالی از راه اندازی نانوایی های زنجیره ای با برند نان کامل اطهر بیان کرد: در واحدهای نانوایی اطهر اقدام به نظرسنجی هایی از مشتریان و مصرف کنندگان این نوع نان کرده و در نهایت متوجه شدیم که بسیاری از مصرف کنندگان که دارای مشکلات گوارشی هستند پس از مصرف این نان های کامل اطهر در شرایط بهتری به سر می برند لذا هدف ما در آینده ای نزدیک احداث واحدهای نان کامل اطهر در تهران، مشهد، اصفهان و قم است که این امر جزو یکی از مهمترین اقدامات اطهر در راستای حفظ سلامت مردم بوده است.

وی افزود: به منظور گسترده کردن این واحدها، اقدامات لازم جهت دریافت سهمیه جداگانه گندم و یا امکان خرید مستقیم آن از کشاورز را انجام داده ایم. علاوه بر این امیدوارم نرخ مناسبی برای این نوع نان بتوانیم اخذ کنیم تا نانوایان حمایت شوند.

فشنگچی با اشاره به اینکه فروش نان در آینده از طریق اپلیکیشن های آنلاین و حتی راه اندازی استارتاپ نان کامل اطهر جزو برنامه های این شرکت است، گفت: با توجه به تولید آرد کامل در این کارخانه و ارسال آن به تمام نقاط ایران به منظور تولید نان باکیفیت، مجوزهایی را با موافقت وزارت جهاد کشاورزی و همکاری بورس دریافت کرده ایم تا کارخانجات بتوانند به منظور صادرات گندم را از بورس تهیه و به بازارهایی همچون عراق، آرد ارسال کنند و امکان اختلاط گندم داخلی و خارجی را داشته باشند.

در پایان مدیرعامل شرکت آرد اطهر از پشتیبانی و تایید مسئولین محترم سازمان بهداشت و درمان و کار گروه آرد و نان استان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر نمود.



افتتاح شعبه جدید "نان کامل اطهر" در شهرستان بناب
نان کامل اطهر در شهرستان بناب با حضور معاون فرماندار، مدیرعامل گروه صنعتی اطهر و مسئولین شهرستانی افتتاح گردید.