صدای مشتری - با ما تماس بگیرید: 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید


نقش اساسی رسانه های در ترویج فرهنگ استفاده مردم از نان کامل
نشست خبری مدیر عامل گروه صنعتی اطهر صبح امروز با اصحاب رسانه های استان آذربایجان شرقی در محل کنفرانس کارخانه آرد اطهر برگزار شد.

نقش اساسی رسانه‌ها در ترویج فرهنگ استفاده مردم از نان کامل

نشست خبری مدیر عامل گروه صنعتی  اطهر صبح امروز با اصحاب رسانه های استان آذربایجان شرقی در محل کنفرانس کارخانه آرد اطهر برگزار شد.




به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، صبح امروز جواد فشنگچی در نشست خبری رسانه های استان با اشاره به خواص اصلی آرد در پخت نان گفت: طبق اعلام کارشناسان بهداشتی، ایران در صدر ناراحتی‌های گوارشی در بین سایر کشورها قرار دارد و استان آذربایجان شرقی رتبه اول را در سطح کشور به خود اختصاص داده است که این موضوع نشات گرفته از عدم مصرف مردم از آرد چند غله و کامل می باشد که این نوع آردها با توجه به خواص درمانی که دارد سیستم گوارشی بدن را از هر لحاظ تامین می‌کند.

فشنگچی با بیان اینکه شرکت آرد اطهر با رویکرد تبدیل شدن به تولید کننده برتر آردهای تخصصی فعالیت خود را آغاز نموده بیان کرد: شرکت آرد اطهر در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و علاوه بر متمایز شدن از لحاظ تکنولوژی و حفظ کیفیت محصولات خود، بیشترین تلاش خود را در راستای جلب رضایت مشتریان از منظر کیفیت متمرکز نموده است.

ایشان با توجه به چشم انداز 1400 گروه صنعتی اطهر خاطرنشان کردند: شرکت آرد اطهر در تلاش است تا به عنوان بزرگترین تولید کننده آرد انواع غلات و پیشرو در تولید محصولات جدید و متمایز با بیشترین سهم بازار با حفظ برند برتر آرد اطهردر صنایع غذایی کشور دست یابد.

دایر نمودن شعبات نان کامل اطهر در سایر استان‌ها

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر از راه اندازی نمایندگی های فروش در سایر استان های کشور خبر داد و گفت: به زودی گروه صنعتی اطهر  جهت ارائه خدمات و ارسال آرد کامل به تمامی نقاط کشور در  صدد است که شعباتی را دایر نماید که تمامی استانهای کشور از این محصول نمونه که اولین بار در کشور تولید می شود استفاده نمایند.

وی افزود: شرکت آرد اطهر توانست است برای اولین بار در سطح کشور آرد چند غله را تولید نماید و در چند سال گذشته با توجه به استقبال مردم آن را به سایر استان‌ها نیز صادر کند.

فشنگچی از رسانه های سطح استان خواست در ترویج فرهنگ استفاده مردم از آرد کامل را در سطح استان با قدرت جلو ببرند تا بیش  از این مردم عزیز ما بر اساس ذائقه مصرف خود در نان،دچار ناراحتی های گوارشی و قلبی نشوند.

مدیر عامل گروه صنعتی اطهر با اشاره به کار آفرینی و کمک به بیکاری جوامع کوچک و کمتر توسعه یافته گفت: هنر آن نیست که یک سرمایه گزار و کارآفرین در شهرهایی مانند تهران و تبریز کارآفرینی کند، هنر آن است که با تمام سختی های موجود در سطح جوامع کوچک برای زدودن بیکاری و کمک به اقتصاد شهرهای کمتر توسعه یافته، کارآفرینی کرد.

گفتنی است شرکت آرد اطهر برای اولین بار در سال1369 با ظرفیت ۸۰ تن در روز کار خود را آغاز نموده و در سال ۹۹ روزانه با ۵۰۰ تن تولید بعنوان پیشرو در صنعت آرد تخصصی کشور با استانداردهای EFQM در حال فعالیت می باشد. گروه صنعتی اطهر با ۴۰۰ نفر پرسنل بعنوان صادر کننده نمونه ملی در سه سال متوالی در تولید و صادرات آردهای تخصصی با ۳۳ هزار تن صادرات  در سال ۹۸ و ۱۱ هزار تن در شش ماهه اول سال 99 با فرایند تولید تمام اتوماتیک مشغول فعالیت می باشد.


نان کامل اطهر حافظ سلامت کشور
گروه صنعتی اطهر پس از توفیق در تولید آردهای تخصصی، اینک گامی دیگر در جهت ارتقای سلامت جامعه برداشته و شعبات نانوایی زنجیره ای اطهر را درنقاط مختلف کشور برای تولید نان با آرد کامل دایر نموده است.