صدای مشتری - با ما تماس بگیرید: 4121 - 041 داخلی 1
ما را دنبال کنید


پخت نان مرغوب در نانوایی چند منظوره اطهر
فرماندار شهرستان بناب به همراه رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان به مناسبت ۲۲ آبان از نانوایی چند منظوره اطهر بازدید کرد.

در جریان بازدید از نان کامل اطهر:

پخت نان مرغوب در نانوایی چند منظوره اطهر

فرماندار شهرستان بناب به همراه رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان به مناسبت ۲۲ آبان از نانوایی چند منظوره اطهر بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی اطهر، شهریار فتحی در جریان بازدید از نان کامل اطهر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز ملی نان، این روز را به تمام نانوایان شهرستان بناب تبریک گفته و توجه به کیفیت نان در این واحد نانوایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در این واحد نانوایی شاهد هستیم از آرد مرغوب و کامل برای تهیه انواع نان استفاده می‌شود.

فرماندار بناب با تاکید بر اینکه نان سالم و مرغوب می تواند مانع بروز بسیاری از بیماری‌های گوارشی شود گفت: از عموم نانوایان شهرستان بناب انتظار می‌رود با توجه به فراگیر بودن کرونا در شهرستان، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید توجه ویژه‌ای به تهیه خمیر و پخت نان داشته باشند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه گروه صنعتی اطهر بابت سرمایه‌گذاری در جهت راه‌اندازی نانوایی‌هایی زنجیره‌ای اطهر در سطح استان گفت: همانطور که ظاهر نشان می‌دهد در این نانوایی چند منظوره استانداردهای مدنظر در خصوص پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود و قطعاً این نکات موجب می شود مشتریان رضایت کامل داشته باشند.

به نقل از صدای بناب فرماندار شهرستان بناب در پایان ضمن تبریک مجدد به مناسبت فرارسیدن ۲۲ آبان روز ملی نان گفت: اخیراً شهرستان بناب به دلیل برخی شایعه پراکنی ها با کمبود نان مواجه شده بود که با همت و تلاش مسئولان شهرستان در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در این حوزه وجود ندارد و نانوایی ها به خوبی در حال فعالیت هستند.


نقش اساسی رسانه های در ترویج فرهنگ استفاده مردم از نان کامل
نشست خبری مدیر عامل گروه صنعتی اطهر صبح امروز با اصحاب رسانه های استان آذربایجان شرقی در محل کنفرانس کارخانه آرد اطهر برگزار شد.